Vy-navigering

Evenemang vynavigering

Idag

True Crime & Grogg

Smuggling, lönnkrogar och gömda pluntor. Följ med på en guidad visning i True Crime. Det ingår en grogg!

På Gång

Bubbelmässa – allt som bubblar

Lördagen 25 maj! Champagne har länge intagit en bergsäker förstaplats som det bästa mousserande vinet. Men efter att flera bubbliga varianter seglat upp på topplistan skakar fransmännen till ordentligt! Kom och bubbla med oss och provsmaka på både kvalitetschampagne som fullvärdiga utmanare.

spritmuseum-true-crime-djrugården

True Crime

1/1–31/12, 2024

True Crime är Spritmuseums utställning om förbudstidens största smugglare, langare och andra spritmarodörer. Boka en visning för dig och dina vänner!

utomhus brunch på Djurgården på Spritmuseum.

Brunch för alla smaker

BRUNCH HELA HELGEN + 50% RABATT! Du glömmer väl inte att vi har Stockholms bästa bruncherbjudande? Så vitt vi vet är det ingen annan restaurang som erbjuder halva priset på entré till Spritmuseum i samband med en otrolig brunch. Passa på att njuta av den sent omsider inträdande våren ute på vår uteservering.